onsdag 29 oktober 2008

dag 2 - falun

Jahaja. Då var det onsdag då! Idag ska jag olle och roger gå ner till falu-stad och fika! Roger gräver i fickorna för att kolla hur han ligger till finansiellt. Det ser bra ut! that guy is loaded. Jag själv vet inte hur mycket pengar jag har. Kan vara en milli, kan vara en sketen tia. Iaf. Roger vaknade nyss han. Han låg uppe hela natten och kollade på film medans jag och olle somnade in som två små treåringar efter att mamsen läst gonattsagan för oss.. runt 2... Så medans roger sov så har jag och olle kollat på entourage. FYFAN va bra det är. Vi hade nog kollat än om inte avsnitten tog slut. Vi är på säsong 5, episod 8.. och det är väl alla som kommit ut tror jag. Väntar på nästa avsnitt! det är spännande som fan. Olle sitter för övrigt och gör musik. Vet inte riktigt vad det låter som.. men en mysig pianoslinga med coola synthljud. Imorrn är det torsdag! får se hur den dagen blir! Peace

Inga kommentarer: