tisdag 28 oktober 2008

I brist på annat att göra

Som sagt. I brist på annat tänkte jag, i en fjortonårings anda, göra en liten lista på vad jag tycker om just nu. Men ack! Jag vet fan inte riktigt vad jag tycker om! Jag kan inte komma på någon speciell låt, ingen speciell film eller någon bra bok som jag tycker är bra. Vad är det ett tecken på? att jag är dum i huvudet? Ett kulturellt mörker som man skulle kunna säga? Det är fan riktigt jobbigt! Jag är skit sugen på att lyssna på nån bra musik, eller se nån bra film, men jag kan fan inte komma på någon.
Så jag gör så här istället:
Den som just nu sitter och tänker att jag är mongo som inte kan komma på någon(nu när det är höst och allt) kan väl skiva en kommentar på förslag på böcker/filmer/musik?
Spelar egentligen ingen roll vilken genre eller liknande det är. Bara det är bra!
Bra! då säger vi så! Peace

PS. Vad fan lider tiden av här nere? går ju inte att ändra!

Inga kommentarer: