fredag 31 oktober 2008

Professionell recension av Quantum of Solace, av filmkritikern Ville Bergman


Måste till en början säga att förväntningarna inför denna film var lika höga som Burj i Dubai eller valfri pundare en fredagskväll. Och jag måste säga att jag inte blev besviken.
Vi slängs direkt in i ändlös action, i form av biljakter och hoppande på tak.. Nej enough of this aftonbladet shit..
Filmen var jävligt bra tycker jag faktiskt. Måste säga att Daniel Creig är en jäävligt bra Bond även i den här filmen. Sjukt grymma actionscener med en massa coola detaljer. Kan ha varit liiite lite nakna brudar för att ha varit en toppen Bondrulle men jag är nöjd. Kläderna, miljöerna, bondbruden, allt! Ser fram emot nästa film! Sen är ju jag en bondälskare. Kanske bara är jag? Nee det tror jag inte! Ta o se den!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men vad hade bruden på ryggen?

villebergman sa...

haha ja det undrade fan jag också! såg ut som hon hade solat lite för mycket och flagnat! hehe!

Anonym sa...

ville bergman kom och ta mig. jag är kåt och vill smaka på din fasta, lena lilla pojkstjärt!!!!11 mmmm.. ring mig