torsdag 30 oktober 2008

Torsdagen den 30e Oktober 2008

Har funderat på en grej.. Säger man -10talet nu när det blir 2010? så som man sa -80talet och -90talet? Intressant.. Idag är det Torsdag. En hittills helt meningslös dag. Jag har inte gjort ett piss. Om jag ska vara ärlig så har jag bara klivit upp sängen en gång, för att äta frulle.. Sen har jag legat och kollat på film och så.. Tråkigt som fan. Det är sjukt vad mörkt det blir snabbt nu förtiden. klockan är liksom halv 5 och jag ser knappt ut genom fönstret.. Kallt är det också.. kanske inte överdrivet kallt, men det är typ ingen värme på uppe på mitt rum så jag måste nästan ligge under täcket för att inte förfrysa mig. Att hålla sig varm och torr är livsviktigt. Annars DÖR man, som min kapten skulle ha sagt.. Fyhelvete vad jag önskar att det är bra väder nästa vecka! Slutövning i pissregn skulle vara kasst som fan.. Pissregn och typ 0-gradigt.. nu ska jag ut och hämta ved ! sen ska jag hitta på något att göra! får ju förfan liggsår... Peace!

Inga kommentarer: