onsdag 29 oktober 2008

hemma igen

Jahapp! Då var min o rogers lilla tripp till Falun över. Den var trevlig som fan. Eftermiddagen började med att vi drog och... ja gissa... käkade kebab så klart! jävla skit. Den var för övrigt äcklig som fan.. eller som fan.. den var äcklig iaf! speciellt såsen.
Efter det blev det traditionsenligt fika på kopparhatten. Jag tog en stor fet varmchoklad med vispgrädde och chockladsås. Såg jävligt larvig ut, men den var riktigt god. Förrutom Roger och Olle så var Julian, John, Charlie och några mer från olles klass med. Vi spelade pictionary eller hur det stavas! och ungefär där slutar faluresan.
När jag kommer hem blir jag bjuden på alfabet hemma hos linda bergström, men jag var för seg att ta mig dit så alla drog hem precis när jag satt mig i bilen för att åka. Så nu sitter jag här istället. Mamma och pappa kollar på Sverker och Plus. Jag sitter vid köksbordet och dricker te! Gott!

Förresten ni kan kolla in Rogers blogg http://racius.blogspot.com .. där finns lite bilder från resan också! väldigt lite.. men lite! Peace

Inga kommentarer: