tisdag 28 oktober 2008

Tisdag = Faluhäng med Olle och Roger


Ganska nice. Olle ringer och undrar om man ska komma över och spela in lite musik och dricka folle-äta-chips. Jag och roger var inte sena på att nappa, även fast vi bara hade på oss 30 min innan tåget gick. Det sket man väl i, spontana som vi är.. Så här sitter vi nu.
Jag och olle är i full gång att lirka ihop den feetaste låten i vörldhistory, inspirerat av Cage - Good morning(se under). Hittills låter det jävligt bra!
I morgon blir det gym och sola sig fin inför helgen som antagligen kommer bli i utklädnadens tecken. Men jag tror inte jag ska klä ut mig till något. Det lämnar jag till någon annan. Roger kom dock med idén att klä ut sig till Clark Kent (stålmannen ni vet?). Allt som behövs är vanliga kläder. Kanske en skjorta, med en superman t-shirt under. Lätt att gömma när man drar ut på krogen och lätt att fixa. Synd att roger kom på idén bara.. Det blir inte så jävla roligt om vi båda kommer i samma outfit..
Jag skulle ju egentligen vilja klä ut mig till fantomen med kappan och hatten(se bild) men det är jobbigt som fan och jag kommer inte hitta dressen.. tyvärr..
Så det blir väl antagligen så att jag kommer i partyhatt och säger att jag är partyprisse eller nåt. 
Peace!


Cage - Goodmorning, Inspirationskällan.



Inga kommentarer: