fredag 21 november 2008

Alperna

Har fått svar på min jobbansökan jag skickade till Langley.. Ett resebolag som jobbar i Franska alperna, Kanada osv.. Så nu ska jag väl åka ner på intervju i gbg hade jag tänkt. Att börja jobba redan i oktober känns lite svårt, men om jag får så gör jag väl det.. annars börjar man i januari och jobbar till maj typ. Faaatta najs att dra ner och glida runt där.. feeeta backar och varmt och skönt på våren.. mycket after-ski och pudersnö! Kommer väl antagligen inte hamna på samma ställe som Baggen.. men vafan det får väl gå ändå?! Mera updates om det senare..

Ikväll ska jag på GM. Det är final i bolagspopen. Kommer nog mycket folk. Förfest blir som vanligt hos mr Yt.. antingen där eller hos Racius. alltid! det är naaajs! Bjöd hem dom på bastu hos mig, men ingen ville.. och dom ska kalla sig finnar.

Imorrn blire balett! ser fram emot det OERHÖRT mycket. Kommer bli najs som fan. Får se vad man hittar på sen på kvällen. Kanske spybar? hehe. ajja Peace!

Inga kommentarer: