måndag 24 november 2008

Lördagsbalett och iphone

Då har man utvidgat sina kunskaper och tankar om balett också! och måste säga att balett fan är jävligt nice!! Visste jag iofs sedan innan. Jag är en sucker för sånt.. speciellt när det är på hmsOperan!.. Dom hade delat upp föreställningen i tre akter. Första akten var nog sämst tror jag.. vissa delar var ganska koola men.. Andra delen däremot var aas cool! mycket trikå! mycket cirkuspung. mycket vackra rörelser! Sista delen var lite för modern för min smak! men den hade sina guldkorn.

I söndags drog jag mama och bockibror ut och shoppade i julrushen.. Det var trevlig som fan.. mama skulle så klart på SAMTLIGA pysselaffärer. Var kul ett tag, men när jag lyckats hitta 5 olika pizzaskärare på fem olika affärer förstod jag att vi hade varit på för många..

Jag har även köpt min iphone tillslut. Jag är riktigt nöjd faktiskt.. satt uppe till 4 och grejade med den inatt! kul som fan. vissa är lättroade..

Nu sitter jag hos roger.. Eller ligger i hans soffa. Ska väl snart och träna hoppas jag.

Peace!

Inga kommentarer: