tisdag 25 november 2008

Måndags-soft och... ja inget mer.

Idag har varit en sooft dag som man säger.. Och anledningen till att man säger så är för att må lite bättre över att man inte gjort ett jävla piss..
Jag kanske har varit ifrån datorn i, sisådär 40min totalt. hehe. Kanske inte så konstigt att jag har lite huvudverk. Snart kan man läsa om mig på aftonbladet:
"Ung man faller ihop i kramper. Satt vid datorn i 2 dygn i sträck."
Men på något sätt tycker jag ändå att jag förtjänar att sitta lite och löka.

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv igen.
Då blir det att maila Alperna en massa och träna tror jag.
Kanske dra sig upp tidigt och ta en promenad? Inte det? Nehe..
Hade varit skönt, men jag tror inte någon annan är med. Och det är lite gayvarning att gå själv.. Det är iofs STOR gayvarning att gå ut och gå med en kompis också! hehehe.
Så jag tar gymmet istället.

Det är något som är ganska skönt med att inte ha någonstans att åka på måndagmornarna ändå.
Det håller igång hjärnan.. Man måste börja planera sitt liv och hitta på något.
Ingen som styr och inga hjärnlösa resor till norrland, för att göra precis vad man blir tillsagd att göra.. Varje dag, varje natt.. 
Min hjärna har på vissa plan varit helt utkopplad i ett års tid. Har inte ens behövt bestämma när jag ska pissa eller skita.
Det kan vara skönt, men det är även jävligt tråkigt.
Dom flesta i min ålder hade väl den känslan redan när vi tog studenten, men min kommer nu.

Jag måste iaf skaffa mig ett jobb. Det är fan prio 1. Det "heligaste". Både för mig själv och för mina päron, så dom slipper ha mig på sitt samvete mer.. hehe.. 20 år räcker.

Nu ska jag kolla på när Roger spelar Mortal Kombat! Just nu håller Lui Kang på att spöa skiten ur stackars Sub-Zero. 
Kanske t.om ska vara med på en match?

Peace!

Inga kommentarer: