fredag 28 november 2008

vinho´s pokerblogg

Dagen började med att Robin väcker mig vid 11 snåret. Därefter drar jag upp på en sen brunch med grabbarna damm på kinarestaurangen i Avesta. Fett najs med mycket pepsi och riiiis. shööönt? Ja. 
Efter det blir det patient med Robin i några timmar. Shteek? Sheelvklart.
Sen runt 6 snåret åkte jag och robin till fagge för att lira lite poker.. Inga stora pengar.. Ett par tusen bara..
Själv slutar jag på 3e plats, 2500:- rikare.. KATSHING. Robin slutar på 4e plats. KATSHONG.

Ska förklara några viktiga händer:

Jag sitter på 10 10. En snubbe slänger in 10k. Jag lägger mig..
Jag sitter på 2 2. En ful snubbe slänger in ett par tusen. Jag går all-in.. Han lägger sig..
Så, klart..


Robin och Roger sitter och fnular.


Nicko fnular också.


Poker!


Hien var med! Shteeek

Här kommer även bilderna som jag skulle lägga upp igår från Gym/Portan.. Inte speciellt roliga bilder man jag har inget annat för mig.


Roger helt förvånad över hur 
stark han är. 
Och nicko - Rogers pt, nöjd.


Kungfun sitter i än. Haiiiiiiya!


BentryckarN


Roger i en livlig diskussion..
Eller så klunsar dom..


1 kommentar:

Anonym sa...

You are a shame for all pokerplayers out there, that you folded those tens...