måndag 1 december 2008

Ny vecka!

Jahapp nu är det ny vecka igen då! Imorgon ska jag sticka ner till Göteborg på arbetsintervju.
Det blir kul. Det blir ännu roligare om jag får jobbet. 3mån i franska alperna, under VM! Kan inte bli mycket bättre.

Denna vecka kan inte bli annat en bra tror jag. Först gbg, sen portan(förhoppningsvis så vet jag om jag fick jobbet då också?). Sen i helgen blir det väl fest kanske!
Jag har planerat att dra över till mina spridda vänner i oslo och hälsa på nån gång också! Men jag vet inte när.. Skulle iofs kunna dra dit typ på torsdag.. sen åka hem på fredag eller lördag. Jaja det visar sig.

Snart är det nyårsafton igen.. Undrar vafan man ska hitta på. Kanske fjällen.. Eller så är det så att jag kanske är nere i france då..

1 kommentar:

Anonym sa...

portan onsdag william (: dra med racca. lycka till i gbg. hörs sen (: samurajlinda