torsdag 19 februari 2009

ååfan då var det torsdag

Idag kommer Haapala hem till mig! Det ska bli skojigt! undrar vad vi ska hitta på! kanske ringa till chrille g, grabben med hatten på sne och kolla vad han har för sig.

En sak vet jag iaf! jag ska fanimig träna idag! Jävlar va länge sen det var! känns det som iaf. Jag måste nog gå bakåt i min blogg och se när det senast var. Mer än en vecka sen iaf. Piss.

Igår kollade jag på Revolutinary Road. Den var jävligt bra tycker jag och jag är sjukt besviken på roger som inte tar mina förslag på allvar. Han är en genuin fitta som borde dö dö dö.

Imorrn är det fest! För hela slanten. Faktum är att det typ blir för hela slanten eftersom jag är fattig som en körkråtta. Men det är det värt.

Skrev mitt cv igår. Tror inte speciellt många kommer nappa på just det. Jävla dåligt. Men hoppas att jag kan vara lite mer lockande i personliga breven. Jag är ju faktiskt en riktig rövslickarsmörare när det väl kommer till kritan.

För övrigt så ska jag nog gå ut och promenera en sväng tror jag. Borde dock ha gjort det igår när det var fint väder.. Idag är det lite surmulet. Lite som hos våra kära vänner i öst.

Jag bor precis brevid en förskola tror jag, för det är alltid en massa barnaskratt och stoj utanför mitt fönster.. Måste gå och kolla vad det är för skoj dom gör! Kanske t.om fråga om jag får vara med?!

äh! dom leker tafatt. jävla böglek.. 
tänker inte jag vara med på.

C ya!

Ville Bror Bergman aka frontfiguren

Inga kommentarer: