måndag 23 februari 2009

Rosor är röda, violer är blå. Nu är det måndag, och jag har en vagel i ögat

Det har faktiskt varit en riktigt naaajs helg må jag säga! Började med att zorro, aka skitala, aka haapi kom hit till mig i torsdags. (Bra val, för vi har inte haft annat än trevligt hela helgen)

I fredags var det fest! Olle, John, Julian kom hit (i torsdags också kom jag på) och med tog de sig ett varsitt glatt humör och lite bärs! Toppen tänkte jag! Men bättre blev det när Chrille och dök upp! Och sen Nisse och Joanna! Och sen Johns kompis från Köping. Jävlar va toppen tänkte jag! 

Så vi satt hemma hos mig och tjatade skit och drack öl, fram till 12 snåret när vi drog till Debaser Medis. Dante spelade skivor och hör och häpna, Roger, Nord, Nicko, Axel och bäs var också där!

Tog ett tag att smälta att de vågat sig så långt från GM, men när det väl var gjort så var det trevligt!

Olle fyllde 25 barre på lördagen, så efter 12slaget kom Julian med fyra kvinnefölk som sjöng" Happy Birthday to You". (Dom var inte från sverige, därav "happy birthday"..)

Sen efter det kom John med Champagne! Glassigt tänkte jag, men den var inte speciellt god. Det visade sig efter att den kostade 750 spänn och att John var pank som en körkråtta efter han köpt den! hehe.

På lördagen var det fest igen. Förfesten såg ungefär likadan ut, bara det att Chrille, Nisse och Joanna inte var med. 

Sen efter det drog vi till Liljeholmen(?) och drack bärs med poofen och fagersta grabbarna! Trevligt som fan. Vi blev kvar där hela kvällen.

I söndags var jag hemma hos Classe, min gudfar och käkade mat med Katja(som fyllde år) och hennes syskon. Ulla-Maja (Classes barn) hade gjort en teckning till mig:


Fin va? Man kan inte tro att hon är 19 bast!

Nejdå hon är 7.


Glömde säga att vi var på handboll också!
Hammarby mot random östeuropeiskt lag.

Gjort endel mer grejer men det orkar jag inte skriva med för då hade inlägget blivit olidligt långt! AJJA

Auf Vider SEEN

Ville Bror Bergman aka Rockabilly Boy

Inga kommentarer: