måndag 9 februari 2009

tröttis

Jag ligger och halvsover! somnar, sen vaknar en halvtimme senare. sen somnar, vaknar 10 min senare! kanske borde gå o lägga mig? vem vet.. vem vet..

Idag har jag varit på Synsam i fagge.. Såklart ska det bli mycket krångligare att skaffa körkort än vad jag planerat.. för nu hade tydligen mitt körtillstånd gått ut, så jag är tvungen att skaffa ett nytt.. jävla skithelvetesjävlar!

Men nu är det fixat! så nu är det bara skriva och köra, sen är det klarrt! Skön...t

Imorgon ska jag fika på Elsas med kalleb som är hemma från Norge! FYFAN va najs! kanske får med mackan och hans trevliga jente också! vem vet! igen.. vem vet vem vet..

Lördagen var ju riktigt trevlig hemma hos Nickolaus. Mycket trevlig t.om! Mycket skitsnack och endel bärs. Krogen var t.om ganska skoj! Dansade fan hela tiden typ. Otippat. Kände mig snuskig när jag gick ut. Svettig och jävlig!

Kolla in den här snubben!


Kul va?

R.I.P Svullo!

Ville Bror Bergman aka Påven.

2 kommentarer:

Racca sa...

surfs up dude

Anonym sa...

surfs up dude
surfs up dude
surfs up dude
surfs up dude