tisdag 3 februari 2009

Stockholmshelg

Ja, då var min stockholmshelg över. Och oj, vad trevlig vi har haft det!

Fredag:
Med nya jeans tog vi stockholmsnatten med storm, jag, olle, adam, nisse, dante och joanna. Dansade loss på technoklubb. FAN, att jag inte har bilder.

Lördag:
Vaknade sent som fan. Sen åkte jag, nisse, olle, adam och linnea(adams syrra) och käkade pizza. Inte speciellt god, men jävligt trevligt! Sen stack jag och Nisse och kollade på lägenheten jag ska flytta in i, i mars! Riktigt jävla fin var den. Stort fint rum, med högt till tak och en fin panna i hörnet(funkade inte dock). Michin och Helena(Festen) var jävligt trevliga!

Sen på kvällen var vi på ferre hos deras kompis. Jag, adam, olle och simon. Nisse, Joanna, Michin och Helena var redan där. Penthouse med god tårta och potatisgratäng.

Söndag:
Vaknade sent då med. Sen bar det av mot Simons brorsa i utkanterna av stöcken för att kolla på Superbowl och fighting! Jävlar att jag inte kollat på amerikans fotboll tidigare! Det är ju faktiskt jävligt roligt.

Måndag:
Upp ganska tidigt faktiskt. Drog hem från Simons brorsa för att käka lite frulle. Sen stack vi till Linneas skola. Hängde lite där och drack kaffe. Snackade skit. Skön..t

Sen stack vi och käkade mat. Planen var att vi skulle kolla på Bio, men vi sket i det och drog hem istället. Olle och Adam snackade jobb med Jopet ett tag, sen drog vi på Goodbye Lenin!. Väldigt mysig film om en bra grabb från Östtyskland.

Nu ska det bli skönt att komma hem till Bergslagen igen! Ska upp tidigt imöra så nu måste jag sova! Detta blev ju ett väldigt informativt inlägg. Mycket skitsnack som ingen kanske bryr sig om! Men det sket man väl i.

Tacky. Väldigt tacky

Ville Bror Bergman aka Lil' V. Peace!

PS. Ska bli bättre på att få med bilder.. DS.

Inga kommentarer: