torsdag 5 februari 2009

Avesta badhaus

Ahhfan. Idag var vi på avestas nya badhus.. det var nytt för ett tag sen iaf! 
Jävla härligt det är att sticka iväg och bli barn igen, ibland. Man kan nästan säga att det börjar bli lite av en tradition. Först Arosfortet och nu detta! Härligt.

Vi började vistelsen med ett gympass. Det var ett riktigt tjejgym. Ingen dålig luft, inga trasiga maskiner, inga svettiga män med mjukisbraller och mössa. Inga steroidpittar. Men det dög. Ett bra bröstpass blev det iaf!

Sen badade vi! Och det var där det barnsliga i oss fick slinka ut. Jävligt roligt, även fast det egentligen var ganska mediokert badhus. Men med goda vänner kan det inte bli annat än bra.

Tidigare idag var jag på arbetsförmedlingen i fagge. Kanske nödvändigt, men det ända vi kom fram till var typ att det fanns 9 jobb i fagersta/norberg/skinnsbergs området. 9 jobb.. Bra.

Imorrn ska jag dit igen. Ska jag snacka med min handledare. Susanne tror jag hon hette.

Sen så blir det förhoppningsvis V-ås! Heat har bjudit oss på ferre! Utflyttningsferre. Han har lovat att det ska finnas gott om snygga babes. Låter lockande, såklart.

Men innan det ska jag städa mitt jävla rum, för nisse och joanna ska komma hem och bo där. Och det är endel damråttor som måste tas om hand. 

Peace brothers and sisters!

Ville Bror Bergman aka Franky Four Fingers.

Inga kommentarer: