onsdag 25 februari 2009

Norberg - stockholm - paris

Drog hem till Norberg igår! Kom iofs hit vid halv 10 igår kväll och åker igen idag typ 2.. Jag ska nämligen hämta upp mitt pass hos polisen i Avesta idag, för i morgon åker jag till Paris med min kära familj. Jag fick ett roligt mail av mamma och pappa igår. Jävla uppstyrt:

Program Paris:

Torsdag den 26:e feb

06.30 Avfärd med Berlingo från Stockholm till Skavsta Nyköping. Olle, Ville, Anita, Stick hämtar Nisse i Midsommarkransen (VAR VI HÄMTAR HONOM INFORMERAR NISSE OM)
10.10 Flyget lyfter från Skavsta
12.25 vi kommer till flygplats 8 mil utanför Paris
Buss in mot Paris
Vi bor på Hotell nära Gard de Nord

Eftermiddag/kväll aktiviteter typ ett museum + mat på kvällen

Fredag 27:e feb
Alla sjunger för Stig som fyller 54 år!!!! kl. 08.30
Sen raskt ner till frukost
10.00 samling för avfärd mot Eifeltornet och Versaj
18.00 Middag för Stig 54

Lördag 28 feb
09.00 Frukost
10.00 samling för att kolla Picassomuseet vid Sakrikör (Lakrisör?)
Schopping !!!
18.00 Födelsedagsmiddag för Anita 50 och Olle 25

Söndag
08.30 uppstigning och frukost
10.00 avfärd mot busstation
11.00 buss mot flygplats
14.25 planet lyfter
16.33 Framme på Skavsta
De som ska till Stockholm åker buss
De som ska till Norberg åker Berlingo ( om det nu kallas bil)

eder fader och moder
protester behandlas endast i skriftlig form 24 timmar innan avfärd!!

Hehehehe.

4 kommentarer:

Racca sa...

hähähä. stirran å anirra, vilka lirare! köp en fransk leksak till mig!

villebergman sa...

ska den vara av sexuell karaktär eller vill du ha typ ett tåglok?

Anonym sa...

kiss

Anonym sa...

have a nice trip m8