fredag 13 februari 2009

HEJDÅ NOBBAN och KALLE OCH MACKAN

Igår var jag upp vid halv jävla 7! FETT drygt. hehe

Anledningen till detta var att jag skulle med kalle till Tandläkaren i V-ås. Tandläkaren med stort T..
Var riktigt trevligt faktisk. Vi fikade i två timmar och kollade lite på dojjer och sånt. Sen bar det av till fagersta och brinellskolan! Det kändes pinsamt och så, så vi drog ganska snabbt. Till Avesta. Närmare bestämt kalles mormor! Kalle skulle få lite pengar till resan som han och mackan ska ut på nu i helgen. Efter det drog vi till Benita H och kalle klippte sig.
I onsdags var det elsasfika/portan/kortspel hos ljunken. Jävligt trevligt det med. Har faktiskt lite bilder jag ska visa från båda dagarna! Kalle hade köpt en ny kamera så därför.

Häng i soffa på Åhlens i V-ås. Trött som fan


Kalle B!

Påväg hem från Avesta


Timpa

Kalles nya kamera

Korthajjen! Kåk i färg
Emma var med
Sara var också med!
Och Roger! Vi hade lika t-shirt! Robins till höger
Kalle och mackan drar på låångresa i fem månader!
Och jag är sjukt avundsjuk. Fittor..
Jag hade fler bilder men jag orkade inte lägga upp mer.
Peace and love!
Ville Bror Bergman aka CrazyFrog

Inga kommentarer: