fredag 30 januari 2009

Halka

Now everybody fom the 313! Hur fan är läget?

Idag har jag varit på halka, eller riskutbildning som det så vackert heter. Gick ju som smort, inga problem för mig. Dock var det en person från något arabiskt land som inte kunde svenska som gjorde att vi fick hålla på i 2 timmar istället för typ 30 min. 

Jag tyckte väldigt synd om honom, eftersom han verkade vara bra på att köra bil, men han kunde inte svenska för fem öre så han förstod inte vad han skulle göra.. Han blev underkänd.

Efter halkan åkte jag och Ljunken och käkade pizza i Ludvika. Jag fick ont i magen. Sen för att ta igen de timmar jag missat på sömn under natten, så sov vi i soffan ett tag. Var skönt, men det är alltid as jobbigt att vakna när man sovit på dagen. Vet inte vad det är, men man känner sig som en fuckin zooombie!

På tal om zombie.. Nej jag har inget som har med zombies att göra.. Gillar bara att skriva ordet zombie... zzzzzzzombie..

Imorrn åker jag som jag skrev i förra inlägget, till Stockholm. Innan det ska jag hinna med att gymma, eftersom vi sket i det idag, jag och Nicke. Tyvärr kommer jag nog inte kunna vara med mina vänner imorrn heller.. Mina gymcompadres alltså.. Eftersom jag ska åka, så måste jag träna lite tidigare.. Så nu vet ni det.. Behöver jag inte ringa imorrn! Men jag kanske ringer ändå, bara för att höra era vackra röster. För jag älskar er nämligen. Fyfan va jag älskar er.

Som vän då, inte sexuellt.. tror jag.

Varför går jag inte och lägger mig och sover, där runt 11 - 12 tiden när jag är trött?? Jag tänker bara "nej jag väntar nån timme till", men då blir jag pigg igen. Dumt som fan..

Jag är fan dum.. i huvudet till och med. Jag vet en massa saker jag borde göra, men jag gör det inte. Varför är det så? Borde göra som jag tänker och inte som jag gör. Haha. that makes sence.

Nej nu har jag inget mer att skriva och bra är väl det, för jag börjar tröttna på mig själv t.om. 

Take Care!

Ville Bror Bergman aka Rallyman. nej det var för töntigt... aka the footsolider. där satt den!

1 kommentar:

Racca sa...

du får mig att le men du GÖR MIG SÅ ARG men du får mig att le MEN DU GÖR M...

sweep the leg

...no mercy