torsdag 11 december 2008

Britney Spearskväll med roger som DJ.

Vad fan hände egentligen. Vad gick fel? Vad i barndomen gjorde oss till såna förlorare att vi spenderar en hel kväll.. lyssnandes på Britney Spears? Kom på mig själv nyss att det inte var ett skämt heller. Jag har legat och diggat i typ en timme nu, utan att ens tänkt på att det bara var britney spears.(mest hennes gamla verk). Det är faktiskt ganska skön softar-musik.

Idag har varit en dålig dag. Har inte haft nån energi alls. Vaknade sent som fan. Inte gjort ett piss.
Skulle åkt till v-ås men eftersom vi vaknade så sent så blev det inte av heller.. Men förhoppningsvis drar vi imorrn istället! Nu blev jag på bra humör igen! Jag dör snart om jag inte hittar på något att göra!

Jag funderar på att åka hem till Nisse på glöggfest på lördag. Har inte bestämt mig än!

Snart ska Robin åka hem till Ida som är hemma i Norberg. Då blir det att hitta en ny lya. Packa ihop mitt pick och pack och sticka! I övermorgon får jag mina pengar från lumpen! Måste hitta på något att göra med dem. Kanske köpa fett me kokain?

Nu ska jag göra armhävningar!

Vi hörs!

/Djungelns Konung, Ville Bror Bergman aka den siste pianisten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Did you tell here i said Whaaaaad up?

Anonym sa...

leave britney alone!!!