tisdag 16 december 2008

Så var det ny vecka igen

Börjar känna mig ganska tradig i det jag skriver faktiskt. Händer inte mycket nytt om man säger så. Idag har jag tränat igen. Gick bra faktiskt! Gick upp ett par vikter. Känns fint.
Annars ser det väl ungefär exakt likadant ut som det gör varje måndag. Träning sen roger.. Men jag tycker det är fint.

Har precis testat spela legobatman på rogers ps3a. Var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde. Förresten!! Är det någon som vet om trodde stavas med ett D eller två D? Förrut har jag alltid trott att det stavas med två, men eftersom både min dator OCH min mobil säger att det ska stavas med ett D så har jag börjat tro att det är med ett. Det där blev jävligt krångligt. Vem fan bryr sig egentligen? Roger och Robin hånar iaf mig för att jag skriver med ett D..

Jo, LegoBatman... Nej, jag har väl inget mer att säga om det.. Var roligt iaf.

Imorgon ska jag till skansen och kolla på djur. Stora djur som man inte ser i vardagen.

Tack och hej

/Ville Pille, Killen med kollen.

Inga kommentarer: