torsdag 25 december 2008

Så här efter doppardagen

Jag ligger vaken i min säng och lyssnar på Immortal technique.. Vågar inte somna! Eller klart jag vågar somna, men jag är rädd för hur jag kommer må imorgon. Jag har nämligen en ganska stark känsla av att jag inte kommer komma upp ur sängen! Känner det redan nu! Min träningsverk i benen är nästan outhärdlig. Hahaha! Var länge sen man hade den här härliga känslan..

Idag vare julafton ja. Blev en riktigt lugn och skön dag/kväll med familjen + mormor och Ragnar.
Jag hade väl egentligen planerat att sticka en sväng till SD's men jag orkade fan inte. Sorry för det, men ni hade säkert jätte trevligt utan mig ändå.

Igår var också en riktigt trevlig dag. Började med att gymma ben runt 1 snåret i fagge. Sedan drog jag och Olle och köpte julklappar, precis i rättan tid. Inte för tidigt och inte för sent.
Sen på kvällen åkte jag med hem till Poofen i fagersta på uppesittarkväll med ost och vin. Jag och Olle sket i vinet eftersom vi bulkar för tillfället. Kan ju inte dricka alkohol då. Det var iaf jävligt trevligt! En massa roliga historier och trevligt skitsnack.

Imorgon planerar jag att inte gå upp för sent. Ska nämligen hinna med att spela Hockeyspel(som robin fick i julklapp) med robin innan jag sticker iväg till fagersta för att dricka juldagstequila. Får hoppas att robin tänker ungefär likadant.. Kan vara lite tråkigt att spela hockeyspel med honom om han ligger och sover, om man säger så.

Den 27e är det för övrigt friluftsdag i klackberg! Då ska vi vandra lite, jag ska ha lite överlevnadsutbildning och så ska vi käka lite skogaholmslimpa med körv. Kanske dricka lite varm choklad också. Det är bara att säga till om nån vill vara med. Hittills är vi väl kanske 10-12 pers eller så!

Nu ska jag kolla på någon film.. eller sova..

tror jag sover..

det är skön..t..

Puss och kram

Ville Bror Bergman aka The Raging Bull

Inga kommentarer: