lördag 13 december 2008

Lugnaste fredagen

Igår fredag tog jag det jääävligt lugnt. "Han är luuugn" -som man skulle kunna säga.
Vaknade runt 10 tiden, kastade i mig några mackor och drog sedan till V-ås. Det där är inte sant. För jag vaknade kanske halv 11, gick ner till myntan och åt en hamburgare med ljungdahl och SEN drog vi till V-ås, efter att ha hämtat Robin och Roger.

Väl i V-ås blev det inge shopping alls typ.. Det var nog bara robin som köpte något tror jag. Men jag windowshoppade lite.. Bland annat en cykel.. Och ett lok.

Efter Västerås tränade vi lite fotboll med anrika Högfors! Det var riktigt roligt faktiskt.

Idag är det bastu hemma hos Sööööören, Ljungdahls mammas boyfriend. Ska väl dricka en öl eller två. kanske 3 t.om. Men innan det ska jag och ljunken gymma i fagge. Så nu ska jag käka frulle och lite creatin..

Kommer väl lite nakenbilder på svättiga karlar senare ikväll! Så alla kvinnliga läsare blir glada! Vem vill inte se Fjunerals välskapta bringe?

Tack och bock, (nu tänkte jag skriva neger cock) vargflock.

/Mycket kärlek, Ville Bror Bergman aka "En av det sju fantastiska dvärgarna"

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit bre har du blazeat!? ÖHHHöhöhöhhöHÖHHÖhöhööhöh

linda sa...

ha det så jävla kul på bastukvällen då!!!!!!! (: haha