söndag 14 december 2008

Söndagkväll

Ännu en vecka är avklarad. Dags att summera den.

Denna vecka har varit blandad som fan. Har både varit jävligt onyttig, vaken hela nätter och nyttig som fan, tränat en massa. Den har varit rolig, men även tråkig. Den har varit kall, men även varm.. ja jag kan hålla på hur länge som helst.

Jag tror jag har börjat förstå att allt är en tolkningsfråga. Det är vad man gör det till.. Och just nu försöker jag göra något bra av dagarna som går... Kan inte släppa det där jag skrev längst upp.. 'Dags att summera den'. Tänker bara på Kenrings låt "2000talet". 'Nytt millenium, låt mig summera det. I hopp om att vi alla någon dag kan bli förenade.' 
Vet inte varför jag tänkte på den... Brukar få gamle Ken på hjärnan ibland. Den räven.

Jag ser fram emot nästa vecka! Kommer bli en bra vecka.

Sen vill jag avsluta med ett par välvalda ord:

Livet är inte, en dans på rosor... tjejer, jag vill dra ner era trosor.

Tack för idag, slut för idag.
Då ses vi imorgon och ha det så bra.

Inga kommentarer: