måndag 22 december 2008

Sorry!

Fan idag har jag haft så jävla ont i tanden! Har en visdomstand som förstör hela mitt liv. Är helt uppsvullen i kinden. Ser ut som en hamster, så nu har jag varit vid tandis och firrat och kirrat.. Fick recept på penicillin eller hur det stavas.(Tänker dock inte äta skiten förren efter jul... Lär ju supa.)

Den här helgen har varit riktigt nice. I fredags kom Adam och Olle hem till oss. Så jag började helgen med att åka bil med dem. Vi tog stora svängen förbi Avesta och Fagersta.(Och lilla svängen förbi myntan/portan)

Sen på lördagen vare träning. JÄVLAR vad vi tränade. Och käkade! Asnice. Jag var så träningstaggad så jag sket helt i att supa överhuvudtaget på kvällen. Men den var riktigt lyckad ändå. Hjälpte Olle och Adam att filma CCo(eller jag var bordsvakt.. HAHA.. såg till att ingen ställde sig/gick in i bordet som kameran stod på)På söndagen vare dags för träning igen.. Rygg/biceps.. Kan bara säga så att jag är jävligt sliten idag.. Stel som en erektion i ryggen. Men det är skönt.

Nu snart ska jag sticka till V-ås med Robban, Macke, Happe... typ dom.. vet inte vilka mer det är..
Vi ska iaf kolla på innebandy. Vet inte varför jag hänger med.. Är väl för att vara lite social.. Skiter egentligen helt i att Henke Larsson spelar.. Jävla fjantsport.. Håll dig till Fotboll. En riktig sport förfan!

Projektet ja...
Jag har hittat en massa bilder som jag kan använda..(typ 30-40st) men jag har inte varit hemma hos roger än så jag kan inte scanna in skiten. Lär firra det typ ikväll eller imorrn. Är lite besviken på att det inte är någon som hört av sig om bilder från förr faktiskt.. Så nu får ni nöja er med bilder från 0 - 16..typ..

Nej nu ska jag tycka lite synd om mig. Har så jävla ont i tanden.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har också varit dålig med tandborstningen.

/roger