söndag 28 december 2008

Söndagkväll igen

Har inte skrivit så mycket senaste dagarna. Får ursäkta för det.. Men det beror på juletider och sånt! Men det har faktiskt hänt en hel del ändå de senaste dagarna.. Tror jag..

Börjar med Torsdagen(Juldagen):
Det var jävligt trevligt! Började med att åka hem till Poofen, med olle och nisse! Där hängde vi ett tag och drack lite viin, sen drog vi till greenman vid 7-tiden.. Käkade jävligt god mat! Tror det var typ fläskfilé med potatisgratäng och nån svampsås som smakade brunsås, fasst med svamp.. och lite godare... om ni fattar..

Runt 9 tiden började folk strömma in och i dom vevorna drog jag över till Götis.. Vet inte om det var något bra val, men vafan. Det var ganska trevligt där med! Efter det drog jag och Kalle(Berglöf som är hemma från Norge) till IP och käkade äcklig kebab. Sen bar det av på efterfest hos Ljungdahl.. Satt uppe till 6, sen törnade jag in.

Fredagen:
Jag vet inte varför, men vi valde att gå ut även denna dag.. På GreenMan.. Kan ju ha varit det dummaste jag gjort i mitt liv. Hade min mobil inte varit så dålig på att fota i mörker hade ni kunnat få se hur jävla dött det var där! Det sög iaf..

Lördag:
Detta var ju en riktigt trevlig dag! Vaknade runt 9. Sen drog jag, tillsammans med Ola-Bo, Adam, Olle, Nisse, Mamma, Pappa, Jon och Perran på oss friluftskläderna och traskade ut i klackbergs skogar! Vandrade i någon timme, sedan satte vi oss och käkade lite körv och drack kaffe, för att sedan sticka hem igen. Efter det blev det Bastu och TP, hela natten looong. Riktigt trevligt. Kolla HÄR! Bilder och text på Nisses blogg från friluftsdagen!

Söndag(Idag):
Idag har jag gymmat med Ljungdahl och Wilson. Vi körde ett bröst/axlar-pass.. Gick ganska bra.. Kunde gått bättre om jag inte ätit som en liten mus i en krutlåda.(Käkade två mackor med en korv på. Pyttsan..) Hade gått mycket bättre om jag haft lite mer energi. Men dugligt som sagt.

Nu sitter jag med Haapi och Ljungdahl hemma hos mig.. Vi ska snart gå ut och basta.. Dricka en folkbärs och sedan dra vidare till sängen för att sova.. För imorrn ska vi upp tidigt och dra till Sälen. Jiiiiha! BIRA BIRA BIRA! MESK MESK MESK!


Det var väl ungefär det jag hade att säga för tillfället.

Tack för mig.
Ville Bror Bergman aka Lunarstorm Bjarne.

Ps. Lägger in en bild sen.. Eller två....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för inbjudan ditt troll!

villebergman sa...

Man får inte vara med om man inte ska till sälen DIN SVIKARE!

Anonym sa...

Du vet ju att jag har snö fobi:(:(:(:(