måndag 8 december 2008

Måndag igen

Tiden går rätt snabbt måste jag säga. Redan måndag! Intressant..
Jag har faktiskt börjat gilla måndagar. Man börjar om igen. Sen är man nog som mäst/mest/möst(?!) nyttig och så, i början av veckan. Gick iofs inte upp förrän sent idag ändå. Ville faktiskt kliva upp tidigt, men Robins klocka var fortfarande ställd efter engelsk tid, så...
Jag älskar att ha något att skylla på. Tror det beror på att jag är jävligt bra på att hitta saker att skylla på iofs. hehe.

Idag har jag, Robin och Macke gjort korvstroganov. Jag trode det var krångligt som fan, men det var ju enkelt.. Kanske för att det finns klara pulverpåsar som det bara är att blanda ner i en gryta med korv och mjölk... I donno..

Efter detta stack jag, roger och nicko och gymmade. Idag var en riktigt bra gymdag faktiskt. Gymmade bara måndag förra veckan eftersom jag varit sjuk, så jag har väl laddat batterierna ordetnligt.

Som jag skrev i förra inlägget så ska jag ta tag i träningen riktigt nu. Skippa tvådagars kanske. Kanske t.om skippa en hel helg.. Det är ju piss att det "händer" så mycket nu bara! Man vill ju inte liksom missa luciafirande och sånt. Men kanske ska göra det ändå.

Imorgon ska jag hjälpa Farmor och Farfar med något som jag inte vet vad fan det är.. Tror jag ska springa dit.. Kanske ta en liten omväg tillochmed..
Det är fint att hänga hos dem. Man hjälper dem med något i nån timme. Sen lutar man ikull sig på soffan och läser fagerstaposten ett tag, medans farmor fixar en braklunch. Typ. Sen går man upp och skrollar med farfar framför V75.
Life is sweeeeeet!

Peace!

Inga kommentarer: