tisdag 23 december 2008

Jag ger er:

Dåså! Här börjar ett kollage av bilder på mig + andra, från forna tider. Hade tänkt lägga upp fler bilder på dirren, men orkar inte göra det... Så jag börjar med bilder från när jag var 0 fram till typ 2-3..

Varsågoda!
PS. Om det är någon som inte vill vara med som råkar hamna här får man säga till...(kommer inte ta bort bildera ändå men..)



Börjar med den här bilden. Det är Nisse(som beter sig jävligt suspekt på bilden), jag och Olle. Kan det vara -88? -89 kanske?


Här är vi igen! Känner inte igen soffan.. Men det är säkert hemma på Grindbovägen 11.. eller i Falun. Bodde där ett tag i slutet av -80talet/början av -90..


Här är jag(som clown?) och Kristin Löwgren tror jag.. Har faktiskt för mig att jag kommer ihåg det här.. Kommer ihåg dom där grejerna vi har i handen iaf.. Det var petflaskor med typ ärtor i... så när man skakade dem så lät det skojjigt. Vid Tingshusparken! För övrigt har jag världens bästa minne från när jag var liten.. Kan jag ha varit 2 år här? kommer ihåg det.. Sjukt!


Här är jag och Mami, i trädgården i Grindbo! Vilken blick! Vilken baby skulle kunna motstå den?


Här är Olle(riddare), Nisse, min kusse Enea och jag. Tittar man riktigt noga så tror jag det är våran gamla citroeng i bakgrunden också.


Här är någon typ av lådbil.(En av många som byggdes av Bergman/Ashbourne.) På bilden från vänster: Olle, Jon(?), jag och Nisse. Jag var väl egentligen inte med och byggde så mycket på den tiden.. Men jag var duktig på att vara med iaf.. Satt och kollade.. fnulade lite.. lärde av de äldre.


Här är en bild på något vi gjorde ofta! Satt på trappen i Grindbo och käkade glass! Antingen 88:an, eller någon strutglass med choklad och jordgubb.. Minns jag också väldigt bra. Kolla va casual Nisse är med sneakersen och NY tishan. På bilden: Olle, Nisse, Ville, Sara och Maria Persson.


Biff? Javisst!


Här är Jag, Nisse och Olle en helt vanlig julafton hos fam. Bergman.


Den här bilden på Papi får avsluta min första del. Kan hända att jag lägger till lite bilder eftersom. Får se! Nästa del går vi iaf in på 90talet fo'real. Då blir det pottfrillor, turtleströjor, strejkspel, dagisbilder, hårda tider när vi flyttar och en massa mer! Stay tuned!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick aldrig sikta emot någon med mina vapen. Då tog de av mig vapnen fast de ändå inte var riktiga.

/roger

linda sa...

va mysiga bilder william :) så jävla söta du och krisse är, tidig och skaffa tjej (: föresten skulle ni komma upp över nyår? hör av dig isåfall! p