söndag 14 december 2008

Söndag

Igår var jag Roger, Ljungdahl, Happe och Sebbe som sagt och bastade. Det var väl trevligt.. Vi bastade inte så länge, men vafan.. det var trevligt. Efter det drog vi hem till Björn. Där satt Nilsson the norrbagge och Soner och kollade på tv typ. Fest! Nejdå! det kom igång ganska bra efter ett tag. Sen drog vi iaf till Götis. Jag vet inte varför jag återvänder till den krogen egentligen, men vafan ska man göra?

Spenderade hela kvällen vid baren och nynnade på Cage. "I dont dance, I just stand with a glass of vodka". Men jag drack inte så mycket vodka heller.. Var ganska nykter.

Jag vet att det är ganska taskigt och tråkigt, men fan va KUL det är att stå och kolla på alla fyllon som dansar när man är nykter. De verkligen försöker. Även de personer man aldrig skulle kunna tänka sig vara i närheten av ett dansgolv nykter, ger sig ut. Fett roligt.. Det som är ännu roligare är ju att när man tänker efter så är man precis likadan själv.. Fuck.. hehe

Idag ska jag hjälpa mami och papi att möblera om.

1 kommentar:

Anonym sa...

aldrig mer vara sådär nykter HEHEHEH