torsdag 11 december 2008

Tråkigt jävla inlägg. Lite desperat t.om

Idag har jag varit hurtig(eller vad man ska säga) som fan. Eller som fan.. Jag har iaf både sprungit och gymmat. Riktigt nice känner jag mig. Ska nog bli mer av det. Just nu är det tre dagar gym med grabbarna. Det är den enda träning jag åstadkommer. Tror jag ska köra tre dagar gym och kanske 2 dagar kondition. Nog om det.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Vaknade av att pappa kommer upp med frukost på sängen åt mig. Vet inte om han gjorde det för att få mig att sova mer hemma, men det var jävligt nice iaf.

Jag har även skickat mail till Frankrike för att kolla var vi ligger.. Har inte fått svar.. Men tror inte att Langleytjejen jobbade idag så. Har även kastat i mig en aztekapizza... Sorry, känner själv hur jävla tråkigt det här inlägget blir..

Joo! Jag har varit hemma hos Ljungdahl och kollat på Hannibal också!
Jag vet inte om det är konstigt, men jag har inte sett den innan. Kommer knappt ihåg "När lammen tystnar" heller.. Kanske ska ta och kolla på den igen.

Imorgon är det träningsuppehåll enligt schemat, men jag tror fan jag ska träna lite ändå! Var ute och kollade träningsprogram på ze nätet nyss så jag är peppad som fan.

Imorgon ska jag även åka med Robban till V-ås. Vet inte om jag ska köpa något egentligen.. Kanske brun hårfärg? Skulle det passa kanske? (Försöker få folk att skriva lite kommentarer).
Sen har jag kollat på ett par svarta/conjakbruna?(eller hur var det? hehe) kängor.
Julklappar blir det fan inte! Eller kanske någon. En hemlig julklapp till en hemlig person (ska inte säga vad eller vem för då blir det ingen hemlis längre). Men jag tror inte jag hittar den saken, men om jag gör det så ska jag köpa den. Sen kanske något litet till mami/papi.
Kanske nåt till Olle/Nisse också.. Men måste ringa och fråga om dom ska köpa något till mig först då såklart.

Tack och hej och gonatt

/Yours sincerly, Den vandrande vålnaden, Ville Bror Bergman

2 kommentarer:

Anonym sa...

brun hårfärg skulle passa som en smäck!

Anonym sa...

köp något till mig. Något enkelt men spännande. Du vet hur mycket jag tycker om sådana presenter. /roger