torsdag 18 december 2008

Imorgon är det helg och snart är det julafton

Imorrn är det helg som sagt var. Tror jag ska ta det lugnt imorgon(fredag). Ska hämta olle på tågstationen, antingen i fagge eller i v-ås. Idag spelar Ollebror och Dante skivor på Spybar. Hade varit roligt att se. Något som är roligt som fan är att Adam kommer hem till oss i helgen. Adam, min adoptivbror från Örebro.

Ska förövrigt bli riktigt mysigt med jul tycker jag. Hela familjen samlad i kära gruvbyn. Den enda som fattas är matisse. Svikarkatten som har flyttat ner på byn.

Sen på lördag blir det cleanstream company på GM! Gå dit förfan!(Men inte när jag går dit för då blire lång kö... inte när roger går dit heller, för han luktar skit.)
Nu är Sälen TYP klart också till nyår. Åker med Happe, tillsammans med Roger, Ljungdahl, Nord och Sebbe. Var jag ska sova är fortfarande liiite oklart men det visar sig i dagarna.

Jag har inte börjat med mitt projekt än, men planerar att göra det imorrn. Då ska jag börja gå igenom gamla fotoalbum hemma.. Är fortfarande lika taggad.

Just nu äre Stallone på TV. Vilken man ändå. Tur att han fick rollen istället för fjant Segal.

Vad har jag gjort annars idag då? Jag har käkat pizza, spelat poker och lyssnat på när roger spelar munspel. Så vad har du gjort som är roligare??? NEJ JUSTE! Mitt liv är innehållsrikt.

Tack för mig, Ville Bror Bergman aka The Italian Stallion

Inga kommentarer: