tisdag 9 december 2008

En sån mysryss

Idag har jag varit hemma och flyttat hyllor och lådor och grejer hemma hos farmor. Och -såklart- slagit omkull mig på soffan, lagt ut att farmor och farfars katter är störst i världen(de ser ut som pantrar, bestar, nåt från fablernas värld.) och druckit kaffe/ätit biff och potatis.

Jag är för övrigt hemma för första gången på typ en vecka(!?). Med hemma menar jag i kära klackberg.. Har typ sovit i min egen säng 5 ggr sen jag kom hem från lumpen..
Men vad gör man inte för att få ha lite skoj med sina kamrater?! Och vi har ju så jävla roligt hela tiden också.. Igår t.ex.. Då spelade roger freeroll, robin poker, sebbe wow, och jag satt och lökade på internet som vanligt...

När Robin blivit miljonär på pokern så ska vi skaffa ett "entourage". Och med det menar vi ganska enkelt att vi ska flytta in i samma lyxlya..

Har inte fått svar från Langley än förresten. Kanske ska höra av mig imorrn och kolla om dom vill ha mig överhuvudtaget. Vill dom inte det så får jag väl hitta på nåt annat kanske. Kanske inte.. Jo klart jag måste... Frågan är ju bara vad.

Just nu sitter jag och lyssna på Bowerbirds. Lyssnade på Bon Iver nyss. Ska lyssna på Grayskul snart.

Du förresten....





Nej det var inget.... hehehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Roger spelade freeroll och robin spelade poker" är inte båda poker? :)

villebergman sa...

Nej för fan! Freeroll är inte poker!! Säg aldrig det där igen! AAAARGH!! WWOWOOWOWOWOOW