torsdag 18 december 2008

Träningsdagen numero uno!

Fan va jag har tränat idag! Först ett hårt pass gym med biceps och rygg/axlar. Sen direkt efter drog jag, ljungdahl och robin iväg och spelade fussball. Ett hårt pass där med! skönt som fan efter.

Eftesom det var onsdag idag så blev det i vanlig ordning portan. Stannade dock inte speciellt länge. Det var bara in, käka, ut. Tog inte några bilder...

Och på tal om bilder!
Jag har ett jätte egoprojekt på G för er som läser! Ni ska få den stora äran att se mitt LIV, i högkvaletativa bilder! Första pris till alla alltså!

Planen är den, att jag de närmaste dagarna ska samla ihop så många bilder jag kan på mig, min familj och mina vänner, från födseln, fram till idag!
Jag själv ser fram emot detta orerhört mycket och jag hoppas att iaf någon kommer finna detta åtminståne liiite roligt! Har man tur kanske just DU är med!
Så känner ni att ni har någon bild som har något med mig att göra från förr så skicka en kommentar eller skriv på msn eller nå sånt..

FAN va pepp jag är! Och fan va pepp NI är!
Så om ett par dagar kommer ni få se ett riktigt jävla ville-kollage! WIHO!

Nog om mig..
Nu ska jag sova.. och planera.. och mysa med grabbarna..

PS. Skansen var underbart! Jag såg en stor stor stor vildkanin.

Hjärtliga hälsningar, Ville Bror Bergman aka The man in black

Inga kommentarer: