fredag 23 januari 2009

Apropå!

Jag måste nog erkänna att jag har en jävligt bra familj, som hjälper mig i både nöd och lust.. och detta jag ska berätta nu handlar om min kära far. Jag har haft lyxen de senaste morgonarna?/mornarna/morgonerna.. ähh.. ni förstår.. att få frukost på sängen!

 Jag vaknar upp av att papi kommer in med en bricka med en macka och en kopp te.. varje morgon. Och NU, har han även introducerat mig för något heeeelt nytt(förutom methamfetamin): nämligen smörgås med ost och kaviar!

Fatta att jag aldrig testat det förrut! Och jag skäms faktiskt... Jag har ALLTID sagt att det är så jävla äckligt och att jag aldrig skulle kunna blanda dessa.. Men nu.. nu kom ju pappa upp med det till mig, snäll som han är... så då kan man ju inte bara säga att man inte vill ha för att man TROR att ost och kaviar är äckligt.. hur schyst skulle det vara?

Nej, så jag tog så klart en tugga och förberedde mig på att det skulle smaka skit.. Men OJ vilken smakupplevelse! Någon skiva Präst och lite Kalles kaviar.. min nya favorit! helt klart.

4 kommentarer:

Racca sa...

freak.

villebergman sa...

men testa!!

potmo sa...

jo jo. vissa har det förspänt hör jag

Ickoo sa...

You, sir, disgust me!