söndag 4 januari 2009

En fiskares memoarer

Shit va seg jag var igår alltså! Tror nog jag börjar bli lite sjuk..
Inte roligt.. För imorgon börjar träningen igen efter en riktigt slö jul/nyår..

Igår var det tänkt att jag skulle sticka ut på krogen och dricka några öl, men jag sket i det.. jag vände i dörren på GM.. Spenderade istället natten hos Robban, men robban själv var inte där! jag var lite som en husvakt, som såg till att inget ont hände hans kära lägenhet. Det hade t.ex kunnat brunnit.. hade jag inte varit där då så hade han inte haft en lägenhet nu.

Idag är jag ungefär lika seg.. om inte mer.. var bjuden upp till familjen Ashbourne på mat, men jag orkade fan inte.

För övrigt så känner jag att det är dags att ta tag i mitt liv.(För 2000e ggn..) Men det är inte lätt. Att växa upp och bli en ansvarsfull vuxen individ är faktiskt ett stort steg! Men a man gotta do what a man gotta do!

Kan ju börja med att ta det där jävla körkortet.. sen kan jag ju fortsätta med att söka några jobb kanske.. alperna verkar ju gå bort.. jag vet inte..

Annars så snackade jag med Adam om ett jävligt intressant jobb. Det handlar om att jobba på båt, nere i Italien.. Om jag styr det så skulle det vara ungefär det fetaste jobbet man skulle kunna ha.

Jag vet inte, men det känns jävligt avlägset att jobba här i krokarna iaf..

Det var allt för mig

Ville Bror Bergman aka The Real Slim Shady

Inga kommentarer: