måndag 5 januari 2009

måndag!

Idag börjar det nya året på riktigt! Folk börjar strömma tillbaka till sina jobb. Klockan ringer kl 6. Man går upp. Man äter sin gröt. Man läser tidningen. Man tar väskan i sin hand. Och man kysser kärringen.

Jag gick faktiskt upp i tid idag jag med. Ganska bra tid, med tanke på att jag somnade kl 5 imorse! Vaknade 10.. Ibland undrar jag om lumpen var bra ändå.. Det är samma sak hela tiden.. Det är kallt ute: 'Men du är jägare, du tål kyla'. Ja, jag tål kyla, jag vet att jag klarar av att sova utomhus i 30 minusgrader, men det gör fan inte att jag tycker mer om det för det!
Jag sover länge: 'Men du är jägare, dom sover väl inget'. Jag vet att jag klarar mig finimang utan att sova ett dygn eller mer, men inte fan väljer jag att göra det för det.. Det är kunskaper man kan ta fram om de behövs.. men behövs de inte så inte fan är jag så dum att jag använder dem!

Oj! Varför tog jag upp det överhuvudtaget?

Snart ska jag iväg och träna! Känner på mig att det kommer bli ett riktigt tungt pass, så jag måste passa på att äta ordentligt nu innan! Ska ner och kasta i mig något snart!
Det är jobbigt som fan! Var så länge sen jag träna nu så att det träningsmode jag var i förrut har försvunnit! Känner inte alls för att åka egentligen! Men jag vet att det är viktigt och det kommer bli skönt som fan!

Snart ska jag ta tag i del 2 av mitt bildkollage! Det kommer bli lite svårare, för jag har inte hittat lika många bilder på det sköna 90talet! Det finns garanterat fler, men jag har bara inte hittat dem!
Om ni(?) har tur, så kanske det åker upp en film också!

Märker ni som läser ofta att mina inlägg bara blir tråkigare och tråkigare? Jag känner det själv iaf! Det är som me brudar! hehe.. Först har man jätte mycket att prata om. Man kan sitta uppe hela nätter och babbla på! Sen efter ett tag så svalnar det! Då vet man redan hur många sporter de har hållt på med, vad deras mamma och pappa jobbar med, hur många syskon de har, var de gick i skolan, vilken favoritfärg de har.. HAHAHA! För det är sånt jag pratar med brudar om nämligen!

NEJ! Nu ska jag äta mat, gainer, kreatin och kanske lite ryssfemmor, vem vet?!

Tack och adjö, min sköna mö

Ville Bror Bergman aka The Twoheaded Snake.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker den har sugit sen dag 1, bli inte sur nu det va du som fråga!!!!!