onsdag 7 januari 2009

Norah Jones och gym!

Har nyss varit och gymmat med Nicko och Emil! Gick väl sådär! Lite bättre än jag trodde det skulle gå iaf.. Var helt inställd på att jag skulle klappa ihop efter nån övning! Men icke! Hien och Emma kom också förbi! Kul att se er! Var ett tag sen!

Nu har jag precis ätit hembakad pizza och duschat! Sköning som fan. Resten av kvällen ska jag tillbringa i min säng, med Norah Jones! Länge sen jag lyssnade på henne..

Mami och Papi tycker att jag ska tillbringa lite mer tid hemma och det har dom nog rätt i.. "Få en bas i livet", som Papi säger.. Kanske ska vända tillbaka dygnet lite också..

Nu skrollar Willie Nelson med Jones.. har bara hört honom köra country.. märkligt..



Ta hand om er!

Ville Bror Bergman aka The Soul King

1 kommentar:

Emma sa...

kul att se dig med ville! haha, fyfan.. jag bara älskar din blogg..