torsdag 8 januari 2009

Vad Hände?

Har typ nyss vaknat.. Somnade framför Into The Wild kl 19 typ.. Typ typ typ.. Jag skriver (och säger) "typ" för mycket. Irriterar mig på mig själv. Ge fan i att säga så! Typ..

Har varit i v-ås idag. Robin skulle dit och greja, så jag, roger och haapi bestämde oss för att också dra dit.. Började med att käka burgare på Max, sen drog vi in en sväng och kollade på lite kläder.. Hittade inget.. Jag är i ett sånt mode, där inget är snyggt.. Eller jag vet inte.. Jag vet inte vad jag vill ha på mig.. De kläder jag vill ha finns inte!

Shit va trött jag är på vintertider.. Vill ha lite bekymmerslösa sommarnätter! Kanske i ett främmande land, långt långt borta... Finland?

Äh snart drar jag! Skuttar ut till första bästa flyg och sticker iväg! Hamnar på någon trevlig plats och hoppas på att jag kanske hittar något jobb nånstans. Föredrar nog att åka ensam.

Så är jag inte hemma imorrn så är jag inte yxmördad och dumpad i en lada, inte heller inlåst i källaren.. Nej, jag äventyrar...


God Bless


Ville Bror Bergman aka The Bondock Saint

Inga kommentarer: