söndag 11 januari 2009

Lewrday

Ni kan typ läsa mitt förra inlägg så vet ni vad jag har gjort idag.. minus fika på elsas och äta pizza på vildanden. sen kan ni plussa på att jag varit på donken och käkat makaroner&korv istället!

På måndag ska jag börja gå på körskolan! Så snart har även jag ett körkort! Inga problem.

Jag har lovat bilder från igår! Men tyvärr går det inte att lägga in bilder på den här jävla datorn, så ni får klara er utan det ett tag! Har en jätterolig bild som måste upp dock! Men som sagt! Ni får vänta!

Lumberjacks hade ett par spelningar idag med.. Nicko hade inflamation i handleden så jag fick ta över som trummis.. Nicko sjöng istället.. och lebbe spelade wow.. men han är faktiskt jävligt cool ändå, tjejer!

Imöra ska jag träna och sola med Ljunken.. blir nog ben tror jag! Så det blir sjuklig träningsverk om ett par dagar! Men det är det värt!

Idag har jag färgat håret. Ser förjävligt ut! HEJDÅ!


Ville Bror Bergman aka The Luisiana Kid

PS. Lebbe ska göra en WoW blogg..

Citat: "Idag var vi i naxx. Jag fick 10 epics, men jag behövde dom inte ens.. Jag ba: "Mäh, vem bryr sig?".." -lebbe.

Inga kommentarer: