söndag 18 januari 2009

Dags att säga heejdå, dags att säga heejdå!

Förs och främst vill jag börja med att säga att jag aldrig kommer gå ut i avesta mer i hela mitt, förhoppningsvis långa liv. Så, då var det avklarat!

Idag har jag varit trött och sliten som fan! Men en riktigt rolig grej är, att jag kommer flytta till stockholm snart! Min käre bror Nisses flickvän Joannas syster Michin(you get it) har en lägenhet på östermalm. Och det tyr sig så att hon undrade om jag ville vara inneboende tillsammans med hennes kompis Festen.

Jag och Nisse ska dra iväg och kolla på lägenheten, nångång här i dagarna och talas lite. Går allt som det ska så flyttar jag isf in i början av Mars! Tills dess kanske jag bor i Nisses lägenhet, eftersom han oftast kommer husera hos Joanna..

Väl där ska jag väl söka en jävla massa jobb och hoppas på att jag inte blir tvungen att använda alla mina sparpengar på att betala hyran. Så håll tummarna för mig vettja!

Imorrn är det vardag och då drar jobbsökandet, körskoleteorin och gymmandet igång igen! Ska bli skönt.. Får väl se om jag kommer kunna somna något sånär i tid ikväll då. Antagligen inte.


Tack för maten, svenska staten

Ville Bror Bergman aka Solens Son

3 kommentarer:

savvi sa...

nämen jag ska också flytta t sthlm snart...gärdet:) najs!

linda sa...

jag kommer hem i kväll höras nå i veckan? peace :)

villebergman sa...

ska du? fään va najs!