söndag 25 januari 2009

Stayed up all night!

Japp det gjorde jag inatt! Kollade på Strandvaskaren och Cujo.

Annars har helgen varit informativ. Rolig. Automatisk. Gränslös. Häpnadsväckande. Och en massa andra halvsvåra ord som egentligen inte är svåra alls.

I fredags var jag hemma hos Rolls Roger, med Lebbe och Nord. Det var bara vi va? Hur som helst spelade vi en jävla massa Resident Evil!(Roger spelade, men alla hjälpte till med de klurigheter vi ställdes inför.)

Sedan till lördagen! Jag valde att, som (nästan) vanligt vara nykter. Jag vet inte varför jag vill vara det, men tror jag inte orkar med att vara bakfull, må dåligt, bli cp i hjärnan. Sen känner jag faktiskt inte att jag behöver dricka heller! Jag kan ha kul ändå! Det är lite som när man var liten och drack typ en folkbärs och blev packad! Man rycks med av stämningen och blir nästan full även fast man inte druckit något. Skumt va? Johoja.

Men håll i håret, för mig kan ni inte skoja runt med, för jag har huvudet på skaft och vet precis vad jag gör! And you dont!

Lördagen var det ja.. Började dagen hos Rågbjörn. Vaknade ganska sent.. För sent. Sedan drog vi iaf ner till Björta som hade förfest med Kalle F som ska fylla år. Där hängdes det ett par timmar.. Folk spelade ölpyramider, kollade på handboll, hockey, drack bärs, kompishånglade.. you name it, they did it.

Efter det kom Nord och hämtade upp oss. Destinationen var GM, som bjöd på avslutningsspelning med Ticking Bombs. Bra spelning, men lite dåligt drag på publiken. Synd.

Efter det stack vi hem till RallarRoger igen för att efterfesta.. Efterfesten bestod av att kolla på Strandvaskaren och Cujo. Fjuneral däckade efter 10 minuter av förta filmen och jag i början av andra. 

Till sist.. Söndagen den 25 Januari 2009:

Vaknade halv 11.. Kollade på Click. Somnade. Vaknade 3. Pizza. Resident Evil. Godis. Lebbe. Pauline. Haapala. RangeRoger. Ville. Härligt gäng. 
Slut.

Ville Bror Bergman aka Glasblåsarns Barn.

Inga kommentarer: