onsdag 28 januari 2009

Kväll med fjuneral

Yes! jag ligger här i min säng. Jag och nicke ska till ludviika imöra, för jag ska köra halka! Så nu ska nicke sova över hos mig. Hans mamma har sagt att det var okay och han har med sig egen tandborste och kudde. Vi ska ligga uppe hela natten och snacka killsnack.

Nej det ska vi inte, för vi måste gå upp 8! 8 är sjukt tidigt enligt mig just nu.. eller sjukt och sjukt.. brukar gå upp tio, men två timmar är en stor skillnad i mitt välstrukturerade liv.

Som sagt. Halka imorgon. Jag är faktiskt lite nervös, för jag har inte kört en bil på typ 4-5 månader. Men antar att det sitter i ryggraden. 

Sen efter det blir det gym. Körde ett otroligt hårt biceps pass idag. Jag vet inte var jag fick all energi ifrån. Måste vara dom där jävla ryssfemmorna.. Så imorrn blir der rygg och kanske lite mage. Inte den bästa kombinationen, men vafan.

Det jag undrar mest över nu, är hur jag ska kunna sova.. Kommer bli jobbiga timmar.. Ligga och kolla i taket. Men men..

I helgen ska jag till hufvudkvarteret. Det bjuds på fest, men jag ska även språka med min troliga lägenhetsdelare(?), Michin. Kommer bli sköj!

Simma lugnt!

Ville Bror Bergman aka Hero

3 kommentarer:

Racca sa...

AKA ZERO

Sakira sa...

Just love your article.I do continuously look over your web site for brand spanking new articles.I am recently acting on associate app how to download spotify premium free apk thats going awe-inspiring and special because of you 🙂

Danny Danials sa...

You will like it to enjoy our new app QQ International – Chat & Call Apk : which you could download and enjoy loose.