fredag 16 januari 2009

Lycklig som en 10åring och blåslagna knän.

Endel kanske skulle kalla mig barnslig, andra gay. Någon kanske skulle kalla mig för en fet ful jävel som inte duger till annat än att kasta sten på. (Detta händer med jämna mellanrum) Men faktum är, att jag, Ville Bror Bergman tycker det är jävligt roligt att springa runt i färglada rum tillsammans med 10åringar och leka Fångarna på fortet.

Anledningen till detta är ArosFortet! Jag kan förstå varför de fick den eleganta utmärkelsen; Västerås framgångsrikaste nystartade företag för fem år sedan, 2004. Idén är lika enkel som genialisk. Låt 2000talets WoWnördar m.f, leva ut drömmen att vara en äventyrlig problemlösare i ljungel och piratmiljöer.

Fan vad jag kryddar på här! Skritsh Skratsh. Lite salt bara, sen bah "mmmh".

Nej men det var faktiskt riktigt roligt! Mycket roligare (och svårare) än jag föreställt mig. Tyvärr förlorade mitt lag.. Lag Nord..(för att Patrik Nord var lagkapten), mot lag Syd, där Fjuneral var lagledare. Men faktiskt spelade det inte speciellt stor roll, även fast jag hatar att förlora.

Jag kommer säkerligen sticka tillbaka dit nån gång, om några år.

Imorgon är det fest! Eller det är ingen fest, men festligheter hoppas jag på iaf! Eftersom GM är stängt så kanske man ska ta sitt plock&pinn och dra till Star i Avesta för en gångs skull? Det visar sig imorgon.

Nu ska jag ta det lugnt i Robbans lya med min trogna vapendragare och vän.. och älskare... Nicko, som för övrigt lägger all sin lediga tid på att bli pokerproffs! Jag själv ska ge mig ut i Liberty City för att döda lite poliser, dumma knarklangare och en och annan randomsnubbe!

PS. Vill bara påminna alla om att den 25e Mars är det Jungfru Marie bebådelsedag, som fram till 1953 faktiskt var en allmänn helgdag här i vårt bedårande land.

Tacobell

Ville Bror Bergman, aka Billy the Kid.

PSS. Vill ni se bilder så kan ni kolla Nickos blogg här! Anledningen till att jag själv inte lägger ut nån bild, ska ni skita fullständigt i. DS.

1 kommentar:

Racca sa...

haha du är så jävla random:D jag är kär i dig