tisdag 13 januari 2009

Mitt nya älsklingsprogram

Jag var till körskolan idag! Har börjat på någon slags intensivteorikurs.. Var riktigt trevligt faktiskt! Satt brevid en kille med hål i ögonbrynet och sverigekeps och en gravid tjej från avesta.. Dom bjöd på ahlgrens bilar. Fiffigt! Ska dit imorrn med!

Olle kom hem till nobban idag också! Så vi drog över och gymmade lite bröst och axlar! Wilson tittade även in!

Annars har jag inte gjort så mycket idag! Blev inget McDonald´s och ingen Myntan utan jag var... FUCK! jag köpte ju två korvar på myntan... okej, det blev inte så mycket skräpmat idag iaf..

Jag glömmer sjukt snabbt vad jag gör om dagarna känner jag.. Jag vet i stora drag vad jag gjort, men det är typ allt.. Måste ha världens sämsta minne.

Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen med Roger och kanske Lebbe.. Dom hade ju stängt igen den i Norberg, så jag blir tvungen att dra över till Fagersta.. Jobbigt jobbigt!

Borde egentligen sova nu, men jag kan inte slita mig från mitt nya älsklingsprogram; TV MALAX eller MALAX NYTT som det även heter.. Varsågoda! 












1 kommentar:

walkie walkie talkie sa...

haha, fyfan vad jag skrattade igår när jag såg några klipp ifrån det där. t.ex "upphittad bilnyckel ev. traktornyckel", hårdrockbandet med deras finurliga namn och spritflaskorna i fönstret. haha.