tisdag 6 januari 2009

Lite sjuk!


Vaknade och fick se den här lappen på dörren! Så fint men ändå så fult!

Idag har jag dragit på mig en liten förkylning. Inga större grejer men duglig nog för att vara lite irriterande och göra så att jag inte kommer kunna gymma maximalt imorrn. Det gillar vi INTE!

Annars har den här dagen gått ut på att vinna Serie A med Tim, dricka monster och fixa jobb! Det som gick RIKTIGT bra, det var att dricka monster...(det är för övrigt den där nya energidrycken som smakar precis som all annan energidryck, fasst 20 spänn dyrare.)
De andra två är jag inte klara med.. Har inte fixat jobb och har inte vunnit Serie A än.. Men det kommer.

Imorrn ska jag som sagt var gymma.. Det är väl ungefär allt.. Tror jag! Om ingen kommer med något bra förslag på något annat! Typ åka motorcross i kärrgruvan eller liknande! Hade varit roligt som fan!

Skulle vara jävligt fint att komma ut i friska luften, men jag hatar att gå själv! Eller att gå på promenad själv rättare sagt! Det är ju trevligt om man har någon med sig, men själv... Nej fyfan! Fattar inte att folk kan göra det! Kanske inte är så många som går på promenad själva? Jag vet inte.. Jag gillar inte det iaf.. Springa funkar, men det vill jag inte göra nu när jag är lite sjuk.

Djupare än så går jag inte!

Tack för mig!

Ville Bror Bergman aka The Illusionist(eller hur det stavas)

4 kommentarer:

Anonym sa...

det går att gå ut och gå själv om man har en backpack full of hiphop! WEEEEEEEEEEHOOOO

Anonym sa...

eller om man tänker på sin mamma eller pappa..

villebergman sa...

varför ska man tänka på sin mamma och pappa?

Anonym sa...

klart man kan gå själv om man har en mp3 med sig.