söndag 11 januari 2009

Solensdag

Denna dag har varit lökig som fan.. Tror det här var sista ggn jag inte gör något en hel helg... Man får en hel myrstack innanför kläderna, som bara vill ut ut ut, ur min hage..

I natt färgade jag håret brunt som sagt..


Titta va fint det blev!



Tog en bild innan(den här alltså)..
Men kattfan kloade mig i foten precis
när bilden gick av! haha

Imorrn ska nog jag till arbetsförmedlingen tror jag.. Men nåt jag vet är att jag ska till körskolan.. Om mina planer håller så står jag här med ett körkort om.. sisådär en 3 veckor!

Fan! Jag har lovat en rolig bild nu i flera dagar! Men blåtand strejkar och jag hittar inte min laddare/"överförningsladd".. 

Imorgon blir det även gym och solning med Ollebror! Han vet bara om att det blir gym än så länge, men vi ska nog hinna klämma in lite solning..

Catch you on the flipside.

Ville Bror Bergman aka Frankie fourfinger.

Inga kommentarer: