onsdag 14 januari 2009

körskolan!

Går fortfarande till körskolan! har en till lektion.. imorgon, sen efter det är det egna studier.. Känns faktiskt riktigt bra! Skrev test idag och fick ihop hela 58 poäng! GOOD WORK VILLE! Det är klart, det betyder ju inte att jag kommer klara skiten, men nu vet jag ju iaf att jag kan lite!

Ungefär så ser min vardag ut för tillfället.. Ligger i sängen och växlar mellan att sova och att läsa i teoriboken.
Maria P ringde idag och berättade att hon gärna hjälpte mig med jobb och boende så gott hon kunde, i London. Hon har ju bott där nu ett bra tag, så hon har fått bra kontakter som jag kanske kan ha nytta för om jag ska sticka över dit.

På tal om england! Jag måste fan klippa mig känner jag.. speciellt i nacken.. så om nån har lust och expertis för det, så håjta till!

Vafan hände med vinter vädret förresten? Vaknade upp en morgon så var allt borta.. sjukt.
I helgen ska jag antagligen åka till aros/arås(?)fortet, med nicke, emil, roger, lebbe, nicko och danne.. Det är fler som ska med, men tror det är dom som är klara iaf! Kan ju bli kul och så..

På lördag funderar jag på att gå ut på krogen! Var fan ett tag sen nu! Men det beror på om det är nån annan som vill ut..

Ja det var väl allt jag hade att dela med mig av!

Tack och på återseende!

Ville Bror Bergman aka the eye-dea.

8 kommentarer:

Racca sa...

"om det är någon som vill ut" Alla hundar dawg VOFF VOFF VOFF

walkie walkie talkie sa...

svartmes

villebergman sa...

phat shit

Anonym sa...

Count me in , i really want to go out with you guys. Call me!

Anonym sa...

Count me in , i really want to go out with you guys. Call me!

Anonym sa...

Jag är oxå på :) En sak till , visst blir jag väl manager för erat band nu oxå va? :P

potmo sa...

har du börjat på kör undrar Joanna. Det tycker honär kul för hon har nämligen gått förrut med och skulle vilja sjunga en sång med dig

villebergman sa...

japp vi har teoriprov på tonen E.. klurig som fan! pluggat hela veckan!